04 oktober 2007

Stampa på gården

Godmorgon människor!

Det är en mycket trött Linkk som skriver idag. Jag skulle behöva uppskattningsvis 19 timmars sömn till för att överleva. Det ser inte ljust ut.
Dock har jag bestämt mig för att skolka från grammatiken idag. Man får göra så i min skola. Man bestämmer själv. Skönt.

Igår såg Jozzy och jag på Stomp the yard, den var grymt bra. I filmen deltog hela tre vita människor, som statister. Wow! DET är rasism på hög nivå!
Men det fanns massor med duktiga dansare i filmen.
Oj, vad jag saknar att dansa. Jag saknar dansgrupperna hemma i Pedersöre så mycket att det river i hjärtat. Jag hoppas på att få träffa åtminstone några av dansarna nu då jag far hem. Det är ju idag. Jag är så glad. :)

Det kanske spårade ur en aning igår då Jose och jag började fantisera om att vara med i något slags "Brotherhood". Klapp, klapp, stamp, stamp, klapp, stamp, PENXROUTIN!
Jag låg på golvet och vred mig av skratt. Det var helt sjukt! :D
Måste återkomma med film om det där senare.

Är arg på datorn. Den vill inte sätta till varken bilder eller filmer.

Jag är lite rädd för Jose. Hon har glömt det svenska språket och sitter nu och pratar med sig själv och sin dator på någon slags engelska. Mycket mystiskt. Hon ser nog för mycket film. Kanske all tid framför datorn har gjort att några hjärnceller förtvinat. Blir det inte bättre tar jag henne till doktorn.


Idag är det halarprovning och IT-kurs som gäller, sedan sätter jag mig i bilen med Emma och Peddi och brummar hemåt. Ljuvliga tanke!



Men först styr jag mina vacklande steg mot duschen!

Hej och hå!

//L

Inga kommentarer: