04 oktober 2007

Självdisciplin

Jag tycker verkligen att det var bra att jag skippade grammatiken idag, för jag har fått massor gjort. T.ex. har jag läst hela boken i Allmän Språkvetenskap samt skrivit klart min uppsats i språkvård. Dessutom har jag städat och packat klart.

Såklart ljuger jag nu så mycket att näsan växt ända till skolan. Jag har ju inte gjort en enda vettig sak på hela morgonen. Med tanke på att jag var så trött kunde man ju tro att jag skulle sova eller nåt, men nej... Jag har duschat, laddat ner lite låtar från Stomp the yard och skrattat åt Jose.
Snart måste jag iväg till skolan för att prova halare. Jag är fortfarande trött.

Dock måste jag säga att det är en glädje att bara sitta och betrakta min så kallade sambo. Hennes kroppsspråk är något i särklass. Jag är imponerad. Hennes ansiktsmuskler måste vara i toppskick av allt grimaserande och någon brist på fantasi har hon minsann inte. Hon är en riktig pärla, Josefine. :)


Neej, nu måste jag faktiskt packa klart. Jag skall ju ändå vara hemma i fem dagar, vilket innebär att jag packat ner halva garderoben. Jag lär mig aldrig. Men man kan aldrig veta vad jag har lust att ha på mig imorgon, på lördag eller nästa vecka, eller hur?!


Snart, S...:)


Over and out!

//L

Inga kommentarer: