14 oktober 2007

"Jag vill också va med på barty!"

Citatet kommer från Håkan i Sune, men det bör alla veta redan. :)


God morgon alla barn!

Klockan är kvart före 10, men som vanligt är det liv i luckan tidigt på Sirkkalagatan. Blev inte alltför mycket sömn, men det gör ingenting.
Blev en trevlig kväll igår. Satt här med gänget och drack lite vin ("lite" kan tas med en nypa salt...) Tanken var att vi skulle antingen till en krog eller på jatkot efter plättfesten. Det blev dock inte riktigt så. Stod och väntade utanför plättfesten och pratade med bekanta, men sedan visade det sig att de inte tänkte släppa in fler. Så vi drog med oss lite folk och fortsatte festen här. Vissa var vildare i trynet än andra.
Hur som helst... Det var en trevlig kväll. Lugnt och skönt med roliga människor. :)

Dagen inleddes med en skrattfylld diskussion med Josefine. Hon ger mig alltid något att skratta åt dagen efter.
I mitt sovrum: Jose tittar ut genom fönstre och spärrar upp ögonen.
-VA?!?
(Jozzy gnuggar sig frenetiskt i ögonen.)
-Har jag tagit ut linserna??

Då man inte minns sånt är man nog lite "trött" då man går till sängs.


Idag kommer familjen. Måste kanske städa undan lite här...

Anyway... Snart blir det promenad.

Om fyra dagar far jag hem igen. Jag längtar. Mest efter S.


Ha en trevlig, krapulantisk söndag! :)



//L

Inga kommentarer: