28 september 2007

Jag - dominant?

Jag har nyss tagit ett personlighetstest. Det var ett trevligt litet test som jag tyckte stämde rätt bra. Bland annat blev resultatet att jag är en person som tycker om att prata med andra människor, att jag värdesätter känslosamhet och att jag tycker om att ha ordning och reda på saker och ting. MEN! Sedan stod det att jag snabbt värderar andra människor, vilket får andra att tycka att jag är litet dominant. VA? Jag är väl ingen dominant människa? Blev alldeles fundersam nu... Försöker desperat tänka ut vilken fråga jag svarade på där det gick så snett.

Motsatsen till dominant är undergiven. Jag undrar om inte undergiven egentligen passar bättre på mig?!

Detta gjorde mig verkligen mycket nedstämd.


Är dock glad över träningspasset. Det är helt fantastiskt hur skönt det kan vara att svettas lite ibland!


Nu skall jag ta ett annat personlighetstest. Om även detta resultat blir konstigt får ni veta sedan!


Jag är INTE dominant. Urk!


// L

Inga kommentarer: