02 juni 2008

Vackert

Hej hopp!
Sitter hemma i Bennäs och slappar med en kall öl. (Inga alkoholistkommentarer, tack! Det är helt okej att dela en bastuöl med sin käre gamle far då man för en gångs skull kommer på besök! Även om det råkar vara måndag...)
Har haft en riktigt lugn och skön kväll, bara babblat med mamma och pappa och slöat i bastun. Underbart!

Eftersom jag inte egentligen har någonting speciellt att berätta kan jag ju bjuda på ett par bilder från helgen. Mer välklätt än såhär har det nog aldrig varit här på bloggen!
Nina och Fia

Sötaste Emilia

Joakim, Erik och Malin

Härliga David och hans lillebror Emil rockade på Netti. Jag var speciellt förtjust i Davids munspelssolo.

Josaplex och jag såg ut såhär. Blåögda som få.

Idag fick vi en inflyttningsbukett liljekonvaljer av vår fina Nina. Jag älskar liljekonvaljer!

Nu borde jag sova, men jag kan inte. Först ska jag se the Notebook, än en gång. Man kan aldrig få för mycket av Ryan Gosling!

Smörblomman tackar för sig!
Sov gott!

L

Inga kommentarer: