27 mars 2008

Uttråkad blekfis

Jag sitter och funderar på vad som skulle kunna göra den här dagen ännu tråkigare än den redan är. Kommer fram till att det enda alternativet för det är att den fortsätter i exakt samma stil.
Har hållit på med skolarbeten hela dagen. Igen. Suck!
Fick dessutom ett samtal från papsen som berättade att min lilla mamma ligger på sjukhus. Ingenting väldigt allvarligt och det blir nog bra, men det är ju ändå inte särskilt roligt. Men, jag pratade med henne nyss och det var nog bättre nu. Tack och lov!

Jag har lust att göra något roligt nu (Läs: Shoppa absurda mängder små blommiga kjolar, söta toppar, tunna klänningar och annat somrigt.) Men så blir det inte. Istället väntar jag på att Peddi ska komma hit så att vi kan påbörja vårt grupparbete.

Ifall någon har missat det så tycker jag synd om mig själv.
Och som pricken över i:t är jag dessutom blek. Äckligt blek. Nästan genomskinlig.

Nu ska jag börja med min uppsats. Jag kan knappt vänta. (Ingen missar väl ironin?)

Jag hoppas ni alla har en roligare dag än jag!

L

Inga kommentarer: