24 mars 2008

Påskfirande

Är jag den enda som inte har festat fyra dagar i sträck nu? Det verkar som att precis alla har varit på olika påskfester varje kväll sedan i torsdags. Jag är inte ens avundsjuk. Jag har haft två riktigt lugna helger i rad nu och det har varit otroligt skönt. Men oroa er inte, jag har inte tappat stinget. Kom ihåg att det är Pampas nationaldag på fredag.
Anna och jag festar loss på Ollis.

I dag hade jag tänkt göra massor med skolarbete. Det har jag inte gjort. Jag har faktiskt gjort en hel del till engelskapresentationen, men att ta sig an stilistiken är en omöjlig uppgift. Istället har jag tränat pilates, läst nyaste Elle och sytt upp en klänning - för hand! Jag har alltså ändå fått en massa viktiga saker gjorda.

Nu ska jag äta upp alla stroopwafels. Sorry Linkken!


J

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du äter int upp döm, tå dödar ja de! ja har äti TVÅ nämligen... o ja har int festa fyra daga i rad, bara två... MÅST du fara hejm på onsdan?

Anonym sa...

ja tog bara ejtt, så he finns nog kvar! har du festa i helgen? ojoj, ja märker att ja int har na koll jag :b hehe. nee, ja måst int, men om ja får arbejt tors-fre så gör ja e. annars stannar ja jär ti fredag :)

Anonym sa...

njaa, festa o festa... på fridan småfesta ja liti på netti o friends (du vejt hu e kan bli) o på lördan satt ja ju å..hmm..to en öl i min ensamhet. gud, hur patetisk e int jag?!?

Anonym sa...

men he får man göra ibland. man får va patetisk. ja har å vari ganska patetisk i helgen, men he har bara vari kul...:b hehe. syns imoron sötnöt! <3 PUSS