29 mars 2008

Not that kind???

Jag överlevde natten! Inget spöke syntes till. Han var faktiskt riktigt lugn hela kvällen. Nu har han dock satt igång igen och skramlar och bullrar. (Man kan förstås fundera på om det eventuellt kunde vara någon granne som har oljud?!? Hmm...)

Jag hade en väldigt trevlig kväll. Lugnt och skönt och trevligt sällskap. Det var så bra det bara kunde bli med tanke på omständigheterna.

Jag är bedrövad. Tydligen deltar jag i någon slags Kindest Person - contest på nördstället Facebook. Det är rätt många som röstat på mig, faktiskt (jubel!) men nu har jag fått TVÅ mail som sagt: Oh no! Someone thinks you're not that kind! VAD? Jag är väl jättetrevlig?! Nåväl, jag är ju så efterbliven då det gäller facebook att jag inte ens vet var jag får fram information om skiten. Så jag lämnar det.

Idag har jag skrivit på min uppsats (Jag är så duktig!) och pysslat lite i lägenheten. Nu ska jag springa iväg till Citymarket och köpa lådor till badrummet. Känner för att fixa till hyllan lite.

Är det förresten inatt man ska ställa om klockan? Vrida tillbaka?
Ibland känner jag mig så korkad...

Ha det fint!

L

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Vad skönt med lugn helg! Vi ses nästa torsdag på karaoke, tå ska e gapas! Kram

Anonym sa...

Inatt ska klockan ställas men den ska vridas en timme framåt (klockan ska alltid vridas MOT sommaren=framåt på våren, bakåt på hösten) :)