31 mars 2008

Musik

Idag är en dag då man rensar i sin playlist. Det är dags för gladare och ljusare musik nu när våren kommer. Det innebär tyvärr att jag säger tack och hej till en del Kent-låtar för den här gången. För det går faktiskt inte att lyssna på Innan allting tar slut då solen skiner. Det tar ju död på alla vårkänslor! Nu är det amerikansk rock som gäller. Yellowcard och Three Days Grace. Jejj!

Idag är jag blind på vänstra ögat. Jag har nya linser och jag ser verkligen ingenting. Det lär bli en spännande dag!

Nu ska jag snabbt slänga i mig lite mat innan jag susar iväg på date med lillprinsen. Har inte sett honom på två veckor nu, saknar ju den lilla sötnosen!

Ha en bra dag!

L

3 kommentarer:

Anonym sa...

Äntligen tar du bort lite Kent låtar;)

Lina&Josefine sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lina&Josefine sa...

Timo: Bara för dedär kommer ja BARA att spela Kent-låtar då du kommer hit. Kanske slänger ja in en Antti Tuisku-låt också... Bara för att jävlas! :P //L