24 mars 2008

Jag är ett monster

Titta på den här bilden av den groteska varelsen. Det är en orc. Ikväll satt vi hemma hos Jocki och tittade på Sagan om Konungens Återkomst och då denna varelse dyker upp i bild säger min alltid så älskvärda syster:
"Lina, du liknar honom. Alltid då jag ser honom börjar jag tänka på dig."
WHAT?
Sedan -som för att rädda sitt eget skinn- säger hon:
"Men jag tror att det bara är för att han är blond. Du ska ta det som en komplimang!"
Om någon kan berätta för mig hur man tar det där som en komplimang vill jag gärna höra det. Eller kanske ni alla ser likheten?
Hur som helst blev filmen förstörd. Varje gång "jag" dök upp i bild började alla skratta.


Men det har varit en trevlig kväll. Ett riktigt bra slut på en konstig dag. Ett bra slut på en mycket konstig vecka. Nu ska jag krypa till sängs, är helt slut! Imorgon är en ny dag med nya möjligheter! Tack och lov för det!


Sov gott!

L

Inga kommentarer: