12 mars 2008

Jag lever nog

Någon kanske undrar om jag lever längre. Det var faktiskt länge sen jag skrev något. Men jodå, jag är vid liv och mår riktigt bra faktiskt!

Amsterdamresan var något av det mest underbara jag upplevt. Det var roligt från början till slut och jag är så glad att vi åkte. Snart ska vi sätta in bilder från resan så att ni alla får se vad vi roade oss med. I Maj åker vi tillbaka. Vi är inte klara med Amsterdam än. Dessutom fick vi nya vänner och bekanta som vi gärna träffar fler gånger.

Men nu är jag hemma i Jakobstad och staden har aldrig känts så liten och så tråkig förut. Men man vänjer väl sig. Jag jobbar den här veckan. Och sover. Det blev ytterst lite sömn på resan så det lär ta ett år eller så att sova ikapp allt. Men det är värt det!

Ikväll ska jag till Netti med Anna, Jose, Mimmi och Thomas. Det ska bli kul.
Nu borde jag göra en skoluppgift. Undrar om jag orkar...

L

Inga kommentarer: