29 januari 2008

Sovmorgon

God morgon!
Vi fick kärleksbrev från söta Lotta igår igen. Stilistiklektionen inställd pga förkylning. Så jag fick sova lite längre idag då skolan börjar först kvart över ett. Jag gillar Lotta. Inte bara för att hon råkade ställa in lektionen utan också för att hon helt enkelt är så gullig. För två veckor sen satt hon och fnissade hela lektionen och betedde sig som en nyförälskad 15-åring. Sånt gillar vi.

Mina grannar håller på att driva mig till vansinne! Visst, klockan är över 10 på morgonen, men man måste väl inte ha disco för det? De spelar musik på galet hög volym och skrapar med möblerna så att jag får vara rädd att de snart brakar genom golvet (som dessvärre råkar vara mitt tak.) Det blir nog snart aktuellt med ett litet hotbrev.

Kanske man borde få något gjort före skolan idag? Eller inte...

L

2 kommentarer:

Anonym sa...

välkommen till studielägenheter

Lina&Josefine sa...

Haha, tack! Men det är inte en studielägenhet. :)