22 december 2007

Tomtemor

Japp, databrist har igen gjort att jag slarvat med bloggandet. Det gör inget.
Julklappstips nr 32: nytt jobb!

Igår var en ganska bra dag. Det var en bra dag på jobbet med en del väldigt trevliga händelser. Jag hade en liten down-period, men det gick över. Som alltid. Jag är nog i grund och botten en mycket positiv människa. Jejj!
Kvällen spenderades för omväxlings skull vid netti. Det spårade ur en aning för mig och Jose och jag skrattade tills tårarna rann. Men stället kryllade av konstiga typer, så vi stannade inte så länge.

Idag har jag också jobbat. Sjätte dagen denhär veckan. Skönt med lite ledigt nu. B-M, Erica och jag har sprungit runt i tomteluvor hela dan. B-M tyckte jag passade som tomtemor. Haha!

Ikväll blir det bio och netti och sen ser vi vart vinden bär oss.
Julklappstips nr 33: Jaa, det börjar verkligen bli brist på idéer nu. Det finns egentligen väldigt få saker jag önskar mig i julklapp. SNÖ är något jag verkligen vill ha nu. Det är inte samma sak utan knarrandet under fötterna.


Nu skall jag julstäda lite och sen bär det iväg mot storstan igen. Jeppis, alltså.

Trevlig lördagafton!


Lina

Inga kommentarer: