17 december 2007

Survivor

Jag överlevde helgen. Tro det eller ej. Det var riktigt roligt också. Dock är har ingen eller inget ändrat det minsta i Jakobstad. Allt är som vanligt. Och då menar jag precis allt. Bra eller dåligt? Det vet jag faktiskt inte.

I dag har jag jobbat. Det är kul att komma tillbaks dit när man har varit borta så länge. Har jobbat med Anna x2 och haft konstiga funderingar med Micki. Karl-Johan svampar på konstiga ställen och tvångstankar när man packar gris ytterfilé, ja sånt har diskuterats idag. Mycket djupt.

Jag borde absolut inte skriva blogg just nu. Speciellt inte när jag inte har något vettigt att skriva om. Borde istället skriva uppsats. Deadline var kl.16. Nu är klockan 20.22. Men wtf, de får vänta till imorgon. Har inte lust att skriva just nu. Flitig studerande, eller hur?

Undrar varför denna bild kommer fram när man Googlar gris ytterfilé..

Godkväll.

J

Inga kommentarer: