07 december 2007

Längtan

Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Hämtade lite grejer från Emmas lägenhet. Sen stod jag över en halvtimme ute i regnet och väntade på att någon skulle komma och hämta hennes nyckel, men ingen kom. Jag blev arg och gick hem. Hemma har jag sorterat alla cd-skivor med Jose. En väldigt spännande dag, som ni hör.

Kvällen har spenderats framför datorn. Just nu sitter jag och pratar med Anna. Skall bli så skönt att komma hem och få vara med henne lite. Jobbigt att vara så långt borta från henne. Hon är ju en av de människor som vet allra mest om mig och som förstår mig allra bäst.

Anna och jag på dansträningar. Oslagbart!


Kan trots allt inte klaga på den här dagen. Den har innehållit många trevliga saker och jag kommer högst antagligen att somna med ett leende på läpparna även ikväll.

Jag har klurat länge och väl på dagens julklappstips, men jag kan faktiskt inte komma på nånting som jag behöver just nu. Jag tror att min önskan nr 18 får bli att jag skall få ett långt, lugnt och skönt jullov då jag får träffa människor jag tycker om. Det är precis vad jag behöver.

Ikväll ska jag leka med Jozzy och Timo.

Lina

1 kommentar:

Anna sa...

oh yeah vilken fin bild L. men ja har dock en fråga? LOST?? wtf? ja kan int riktit fösta vaför nan som he ska visas tisammans me två hotta brudar. jaa, he sku va tu å jag alltså.