13 december 2007

Jullov!!

Hej hopp!

Idag skrev vi tent. Det gick jättedåligt. Jag chansade friskt på nästan alla uppgifter. Men det gör ingenting. För nu är det jullov och roligheter på gång.
Vi har packat och städat hela dagen. Skönt att jag får skicka hem det mesta av mina grejer med Jose och Matilda, så behöver jag inte släpa omkring med all packning då jag kommer med tåget på lördag.


Det är så roligt nu. Jag är så glad. Upprymd och förväntansfull. Kan knappt sitta still. :)


Ikväll skall jag träffa Mia och försöka bli lite snyggare och sen är det bara fullständig avkoppling som gäller. Jag kommer inte att sakna skolan, trots allt!


Julklappstips nr 24: Hmm... Svårt att komma på någonting jag behöver eller vill ha nu. Jo, nu vet jag! Jag önskar mig en riktigt stor kappsäck, så att jag kan få med mig allt jag behöver hem utan att behöva ta sju olika väskor.


Lina

Inga kommentarer: