10 december 2007

Frisyrbyte

På lördag ska jag och klippa mig. Det är verkligen på tiden. För tillfället ser mitt hår ut som dött sjögräs. Tänkte också byta frisyr. Minns ni Naima som vann Top model säsong 5? Hon har en sån jättecool frisyr. Så vill jag klippa mej. Om jag vågar vill säga.

I dag har jag blivit lurad två gånger. På två ställen trodde jag att jag såg tro, hopp och kärlek, men nej, istället var det tre röda lampor på rad. jag tycker att det är fult att luras på det viset. Nåja, man får väl vänta tills man kommer hem till Jeppistrakterna före man får se äkta vara. Alltså på torsdag. Då styr jag och Matilda kosan hemåt. Nästa jul skall jag äga ett eget tro, hopp och kärlek-set. Vi kommer att ha det vackraste julfönstret i hela Åbo.

Just nu håller vi på att läsa grammatik och lyssna på gamla skivor. Det är ganska trevligt. Förutom grammatiken då förstås.

Trevlig kväll!

Josefine

Inga kommentarer: