29 december 2007

Ett mysterium

Jag tycker att det är jätteskojigt att lägga in bilder av människor på myheritage.com och se vilka kändisar de liknar. Det kom just fram att brorsan tydligen liknar Justin Timberlake. Skrämmande. Ännu mer skrämmande blev det då jag satte in en bild av Anna och mig.
Bilden jag lade in såg ut såhär:

(Bilden är tagen under förfestandet i Portugal. Jag önskar jag kunde säga att det var efterfest, men tyvärr...Det såg faktiskt ut sådär.)

Och resultatet blev att jag liknar:

Hayden Panettiere från Heroes. Helt okej, trots att hon faktiskt är två år yngre än mig.

Anna, däremot... Jag förstår inte. Men hon liknar tydligen:

Garcelle Beauvais Nilon. Söt kvinna. Jag undrar bara en sak: NÄR har Anna bytt hudfärg?


Lina

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha :D ja tycker faktiskt att du liknar ganska myki hayden på hade bilden, men anna... jaa, va ska man säj?!

Anna sa...

JA JO E I SMYG! Ne, tide har vi förklaringen till vaför ja ba får skabbe å dvärga :p ja e så konsti att man int vejt egentligen om ja e kvinno eler kar.