31 december 2007

31 december 2007

Det går inte att förneka faktum, år 2007 håller sakta men säkert på att lida mot sitt slut. Årets sista dag har varit väldigt bra. Helt underbar, faktiskt, på många sätt. Jag har haft en heldag på stan med vännen Josefine och syster Emma. En dag med många skratt, härliga diskussioner och andra glädjefyllda ting.

Jag tänker nu sätta in några gamla godingar från året som gått, och hoppas att Jose fyller på imorgon med sina egna fina bilder.


Mitt mästerverk 010207. Jag är så stolt.


Jose och Anna på en av många fester vid Rävis


Anna, Ratti och Jose. Nybakade studenter.


Emma och jag, en fantastisk sommarkväll i Nådendal


Vansinnesfärd till Jeppis :)


Johnnys och mitt byxbyte på fest vid Rävis


Mia och jag, en fin höstdag i Åbo


Jozzy och jag tränar självförsvar :P


Timo, Tony och Peddi

Oj... Nu hinner jag inte mer. Måste göra mig i ordning. Är ju party party i grannhuset idag så nu skall jag klä mig i min guldklänning och skåla för att det nya året skall bli lika fint som detta har varit. Nej, ännu bättre! :)

Gott nytt år på er alla!


Lina

Inga kommentarer: