25 november 2007

Soffpotatis

Gårkvällen var succé från början till slut.
Bowlade med Emma, Tobias och Johanna och jag var faktiskt inte sämst den här gången. Det var Jose. :)
Sedan var det spelkväll med en öl som gällde. Jozzy och jag ledde stort i Trivial men lyckades ändå komma sist eftersom Sverige tydligen har flest utbildade dykare i hela världen. Det är alltså Sveriges fel att vi förlorade. Dock var vi ganska bra i Alias istället. :)
Kul med syskon och vänner på besök. Mycket bra kväll på alla sätt.
Jag somnade med ett leende på läpparna.:)


Idag har varit en mycket viktig och nödvändig dag. Jenni och Viktor for hem runt två och efter det har jag egentligen bara suttit inne med Emma och Jose och sett TV och pratat om oviktiga saker. Det är skönt med sådana dagar ibland, trots att man känner sig lite meningslös.


Men imorgon är det skola igen.


Jag har insett att det är mycket tungt och besvärligt att laga mat, speciellt om man har det skönt i soffan. Så julklappstips nr 7: antingen en personlig kock eller en maskin som lagar mat av sig själv. Jag är ingen stjärna i köket.
Nåväl, man kan inte vara bra på allt.

Nu skall jag leka med Jossafin.


Trevlig kväll på er alla!


//Lina

Inga kommentarer: