14 november 2007

Nominering

Denhär veckan har börjat så illa som den bara kunnat göra.
Hittills har denna vecka varit så fullständigt katastrofal att om den fortsätter i samma stil är den helt klart nominerad till "värsta veckan i mitt liv". Grattis!

Jag är fylld av aggressioner just nu. Vill slå någon och vet att den enda som förtjänar att bli slagen är jag själv.


Allt är en enda röra nu. Jag vet inte vad jag skall göra.


Tack och lov kommer Anna hit imorgon.
Kanske kan hon reda ut mitt eländiga liv.


Jag måste fördjupa mig i fonetikens "underbara" värld nu.
Vad kul det skall bli. Med tanke på hur otroligt lite jag har att fundera över från förut får jag vara tacksam över hur mycket mina lärare ger mig att läsa.
Ironin flödar, som ni märker.


Jag är så trött. Psykiskt...


//Lina

Inga kommentarer: