07 november 2007

Massakern i Mias badrum

Det har hänt. Jag har gått emot mina principer och blivit medlem på nördstället Facebook. Ett tag i alla fall. Jag är inte speciellt imponerad. Det är invecklat och tråkigt. Nä. Det där är inget för mig.

Nu kom Mia hit. En våldsam man kom in i hennes lägenhet och rev sönder hennes badrum. Helt utan orsak. Kan ni tro det? Egentligen är det så att det är nån spricka i kaklet, så de håller på och fixar det. Detta innebär att hon duschar här. Och diskar. Hoppas vi i alla fall.

Idag är vi glada för att ingen har skjutit omkring sig i vår skola. Tänk att sådant kommit till vårt lilla land. Jag blir så ledsen. Man går inte säker någonstans. Men i Arken har det varit lugnt. Hittills i alla fall.


Jag håller nog på att bli sjuk. Det bultar i huvudet. Imorgon har jag ett litet ärende att gå. Efter det har jag mer tid att bli sjuk. Måste dricka finrexin nu. Det funkar alltid.


Någon gång denna vecka skall jag på bio med syster Emma, Jozzy och våra vänner Daniel och Tero. Saw 4. Äntligen!


Nu måste jag mobba Mia.


So long!

//Lina

2 kommentarer:

Mia sa...

ojj nee, ja glömd att disk. så piinsamt! :P

Anonym sa...

Finrexin ha ja oxå druckit hela veckan. Funkar int så jättebra dock:(