19 november 2007

Julklappstips

Jag har nu återvänt till verkligheten efter ett drygt dygn vid diskbänken. Lite överdriver jag kanske, men sanningen är den, att jag nog spenderat ett bra tag med händerna i diskvatten nu. Från och med nu hatar jag ris. Dessutom fick jag torra händer.
Jozzy och jag insåg att vi har en alldeles för liten diskbänk. Den blir full alldeles för fort. Vi skall nog bygga ut här, tror jag.

Dock kom jag på en idé då jag lekte hemmafru. Från och med nu skall jag varje dag ge er ett litet tips på vad ni kan ge åt mig i julklapp. Om jag har räknat rätt (och det har jag knappast) är det 35 dagar kvar till julafton. Detta innebär att jag kommer att ge er 35 julklappstips. Vem vet, på självaste julafton kanske jag avslöjar vad jag allra helst vill ha i julklapp i år. ;)

Julklappstips nr 1:
En uppfinning som gör att tallrikar, glas, bestick och kastruller diskar sig själva. En sådan uppfinning lär redan finnas, den går under benämningen diskmaskin.


// Lina - hård som sten

Inga kommentarer: