08 november 2007

GLÄDJE!

Goda nyheter till alla människor med bra smak:
Det bästa har hänt! Antti Tuisku har kommit ut med en skiva som innehåller hans hits, videor och dokumentärer. Jag tänker köpa den imorgon. Senast på lördag.
Den informationen var pricken över i:t på en mycket trevlig dag.
Ärligt talat, titta på bilden och försök stå emot. Det är omöjligt. Han är ljuvlig.
Längtar redan till Antti-konsert nummer 5.



Josefine sitter mittemot mig och håller på att fixa med layouten på bloggen. Jag fasar lite, för jag misstänker att den kommer att innehålla mindre lyckade bilder. Men jag håller tummarna för att det blir bra!
Samtidigt som hon knaprar på datorn sitter hon och "sjunger": Spidibidibidibii, spidibippan, spidibongbong... Normalt?


Dagens kommentar:
(Josefine om shopping:)
"Egentligen, varför shoppar man inte upp alla pengar på en gång? Det kommer ju ändå mer pengar nästa månad."

Ett otroligt bra sätt att se på saken.

En annan bra mening:
"Alltså Lina, nu måste det nog vara nåt fel på dig, för du skrattar åt allt!"
Detta sades innan jag nästan ramlade ihop i provhytten. SÅ rolig är hon, min Jozzy!


Ledig imorgon... Kanske sitter uppe ett tag till och funderar över livet.


Godnatt på er!


//Lina

Inga kommentarer: