20 november 2007

Försvar

Klockan är tio minuter över åtta nu. Klockan nio kommer Prison Break och ingen tentläsning i världen skulle få mig att missa det. Jag hade tänkt läsa ända tills det började. Se så bra det gick.

Josefine har uppvisat ett skrämmande beteende idag. Jag är faktiskt lite rädd. Man vet aldrig när hon kommer att spåra ur, så jag borde vara förberedd. Dessutom har jag alltid velat lära mig att försvara mig själv, så julklappstips nummer 2 får bli ett deltagarkort i en självförsvarskurs.


Nu måste jag på allvar lära mig vad distinktiva särdrag är.
Jag kan knappt vänta.


Jag upptäcker nya sidor hos mig själv hela tiden. Det är kanske därför det aldrig slutar vara spännande att vara jag. Det kommer dagligen fram saker som sätts till min redan något speciella personlighet. :)


//Lina

Inga kommentarer: