13 oktober 2007

Tjejigt

Ojoj, vad länge sen man bloggade nu. Mina djupaste ursäkter.

Idag har varit en sådan där väldigt tjejig dag som ingen kille i världen skulle vilja delta i. Jozzy och jag har gjort följande: färgat håret (bådas), klippt mitt hår, gjort ett misslyckat experiment med Jozzys hår, köpt nagellack, lackat naglarna och plockat ögonbrynen. Nu sitter jag här med papiljotter i håret och ser ut som en gammal mormor. Det är fest ikväll. Som vanligt. Det är ju ändå lördag.

Skall först sitta här och avnjuta ett gott vin med Jozzy, Mia och Timo och sedan skall vi på jatkot efter plättfesten, som vi tyvärr missade detta år. Nåja, det kommer fler chanser.
Antagligen skall vi ut och dansa lite först. Det spritter i dansbenen.


Imorgon kommer mor, far och lillebror hit på besök. Det skall bli riktigt roligt. Ingen förutom pappsen har ju sett lägenheten och han såg den bara tom, så vi får se vad de tycker om mitt hem.


//L

Inga kommentarer: