06 oktober 2007

Så otroligt underbart

Jozzy, var är du?


Jag är hemma i Pedersöre. Då jag kom hem fick jag chockbeskedet att vi inte har något fungerande internet hemma. Lyckligtvis bor syrran, hennes kille och deras trådlösa nätverk tvärs över gatan så nu sitter jag hemma hos dem och lånar deras internet så att jag kan berätta för er om mitt spännande liv.

Hemresan var något av det sjukaste jag upplevt. Något var fel på Peddi. Han sjöng och dansade som en babian hög på heroin. Det var en besynnerlig, men rolig syn. Jag skrattade hela vägen hem. En del av det finns på bild och jag skall någon dag den närmaste framtiden sätta in det här så att alla får ta del av hans talang.

Igår var en av de finaste, bästa, skönaste och vackraste dagarna i mitt liv. Först var jag och handlade en skjorta med Peddi, sedan kaffe med Anna och Annika. Var inne och hälsa på till mitt gamla jobb. Fick en stor kram av chefen. Saknar det lite!
Sen var jag med S hela dan. Jag kan inte beskriva något av det med ord. Det är en känsla som är omöjlig att förklara. Men det är fantastiskt. Allt är perfekt.
Det slutade lite pinsamt, men det ordnade sig. Fniss!
Efteråt var jag och hälsade på mommo. Hon är som Britney Spears, fast mycket coolare. Hon är så tuff, min mommo. :)
På kvällen var det middag, bastu och myskväll med familjen. Skönt att träffa alla!


Idag har jag skrivit uppsats. Det var ett väldigt tråkigt ämne och jag hade svårt att koncentrera mig. Träffade S en snabbis på stranden. Man kan säga såhär: Det gick bättre att skriva sen. Fniss! Den där stranden är för evigt förknippad med trevliga saker. S är finast.
Så nu är uppsatsen klar och jag sitter och diskuterar mitt liv med Jenni. Hon är faktiskt intresserad av det, vilket är trevligt.


Ikväll skall jag ut och dansa med Anna. Det blir lajbans! :D


//L

Inga kommentarer: