22 oktober 2007

221007

Första dagen på jobbet är avklarad. Det var lite roligt, mest för att jag fick träffa mina arbetskamrater igen. Så nu är det bara 4 dagar kvar. Nu är jag trött, är inte längre van med att stiga upp mitt i natten för att börja arbeta.

I dag har jag även besökt Lina på hennes jobb och kaffat med Mimmi. Har också tagit beslutet att stanna i Jeppistrakterna ytterligare en vecka. Fick ett roligt erbjudande av min vän Nina som jag inte kunde tacka nej till. Ska stå som modell för hennes sminkning nästa veckas torsdag. Sminkning, ett besök hos frisören och fotografering, om jag förstod rätt. Sen utställning på After eight. Spännande.

Ja ja, måste väl göra ett försök till att skriva en uppsats nu då. Dessutom måste jag kopiera hela grammatikboken ikväll. Det kommer med andra ord att bli en extremt spännande kväll.

Josefine

Inga kommentarer: