30 september 2007

Romantik för milkyfaces

Idag är en regnig dag. Det är ganska skönt. Det finns inte energi i överflöd i vår lägenhet just nu. Efter två korta nätter är både Jozzy och jag ganska slitna och finner stor glädje i att bänka oss i soffan och titta på fåniga filmer.
Vi har just sett en film som handlade om två människor som blev kära i varandra trots att det inte ansågs lämpligt. Det låter bekant på något sätt. Hmm... Det slutade lyckligt, såklart, och vi grät floder. Okej, vi grät inte. Men det var en fin film. Something new, hette den. Den är mycket passande en dag som denna, en dag då man känner sig lite smått förälskad och kanske inte har den mest aktiva hjärnaktiviteten.


Idag är en dag då jag vill ligga i sängen med någon jag tycker riktigt mycket om och bara kramas. En regnig dag då jag vill känna mig omtyckt.

Jozzy vill inte gosa med mig. Jag kan inte förstå vad jag gör fel.


Klockan är sju och vi har inte ätit middag än. Ingen är ju förvånad, men det är kanske dags att inta någon form av föda. (Popcorn räknas inte...)


Ps. Jozzy har fortfarande inte svarat på läckerbitens meddelande. Jag anser att hon är en mes. Haha!

Inga kommentarer: