29 september 2007

En viktig dag

Idag är det lördag. Det är vanligtvis en dag som vi spenderar på stan. Dock inte idag. Vi har fortfarande inte lämnat lägenheten. Det är lite sjukt. Men man hittar så mycket intressant på YouTube. T.ex. sexåriga flickor som sjunger Over the rainbow så vackert att man bara vill gråta, dansscener ur diverse filmer och Hitlers tal. Fråga mig inte varför, jag hade bara lust att lyssna på honom en stund. Ingen anledning att oroa sig, jag har fortfarande kvar allt hår, har inte börjat gå omkring i kängor och inga hakkors syns till. I slutändan fann jag honom ganska otrevlig och han var minsann ingen fröjd för ögat.
Det har varit en ganska skön dag, Josefine och jag har skrattat mycket. Men snart är det nog dags att göra sig i ordning, det är ju barty här ikväll, som alla andra lördagar.


Are you the favorite person of anybody?
Så stod det just på YouTube.
Intressant fråga.
Mina två favoritpersoner just nu:Josefine och S.(aka Kimmo :P )


Om fem dagar far jag hem. Det skall bli kul.
Jag saknar S.


Då är det fest med Anna. Jeps!


Nu skall jag slänga in mig själv i duschen!


Ha en trevlig kväll, festa lugnt!


//L

Inga kommentarer: